Ett öga grönt

Idag har jag varit hos optikern. Jag ska vara snäll med mina ögon och börja ha glasögon... med rätt styrka! De har 40-årskampanj på Synoptik och en undersökning denna vecka kostar bara 40 kr och dessutom får man en check på 400 kr vid köp av nya bågar!

Efter undersökningen lånade jag hem fyra par fräsiga bågar och har nu bestämt mig för ett par. De billigaste (by far) som dessutom var snyggaste av dem allihop! Johanna agerade smakråd och hon hade samma tycke. Imorgon ska jag göra min beställning. Har aldrig fått glasögon så billigt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Rubriken är riktigt rolig. Jag skrattar högt...

Postat av: Annika

Antingen är det din konstiga sarkasm som lyser igenom, eller så är det fastslaget: Du har ingen humor!

2008-09-30 @ 09:14:36
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback