Goding!

Såg ett par små kissfläckar på golvet för ett par dagar sedan och samma morgon hade ajg sett Ernst springa på lådan massor av gånger. Hjärtat sjönk i magen, huvudet snurrade, jag mådde illa, fick ont i bröstet och kunde knappt andas. Gråtattack!

Skulle det Bosse fick vara genetiskt och pappa Ernst bli sjuk i samma sak skulle jag inte orka mer. Jag hoppas att kisset kom från att Ernst hade lite diarré och att han inte kunde hålla så tätt på grund av det. Jag spanar hela tiden efter teckan på att han skulle vara sjuk.

Här är min lilla goding nu, bredvid mig där jag sitter vid köksbordet. Vill bara visa upp världens charmigaste och fulsötaste skabbhankatt Ernst Henry Olsson:



Kommentarer
Postat av: Ewelina

Det är nog ingen fara med kissen! Det går nog bra ska du se. min katt hade också väldigt liten blåsa i ungefär en vecka men sen fick han pencilin av vetrinären och så var det bra! Efter det var han pigg som en ärta igen! Nu är han dock ute landet hos en annan familj men.. :/ han har det bra iallafall! Lycka till, ta hand om dig! PUss

Postat av: Oppi

Då jag känner mig som en extra mamma till Ernst är jag väldigt glad så länge den lille mannen mår bra! =)

En av de bästa katterna i världen...!!!!

2008-09-02 @ 11:24:54
Postat av: Nicole

ohh vad söt :) Är det en Maine Coon?

2008-09-02 @ 11:30:42
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: Annika

Oppi: Ja, han är världsbäst och det är du också ^^,

2008-09-02 @ 11:52:04
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jaha vad kul :D Jag har haft en skogskatt jag me men de va en tjej..så hon va mkt mindre :)) Men söt va han! :D

2008-09-02 @ 11:58:11
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback