Hoplock av massor av saker som händer nu!

Det har hänt mycket idag! Jag vaknade, tog ett bad och läste ur "Godnatt jord", bakade pannkaka (!) och åkte till skolan för grupparbete.

Så hamnade jag på SLUMPEN-möte och jag kunde ju inte hålla tyst på en idé som utvecklades till en liten artikelserie som jag ska skriva. I mitten av november kommer tidningen ut på campus och jag inser att jag har en del att göra:

¤Skriva och utföra projektet kopplat till artickeln
¤Leta manus och förbereda uppvärmning, och undersöka forumsmöjligheter på internet till dramagruppen
¤Läsa masssssor av skönlitteratur och facklitteratur till den underbara extrakursen i kvinnolitteratur
¤Plugga till lärare (hehe, som verkar komma mer och mer på sidan om nu för tiden)

Idag fick jag och Tomas förövrigt våra LP-spekare! Ljudet är faktist riktigt bra för att vara så billig :)

Jag hade inget att göra i helgen förrän idag då jag blivit bjuden på tre födelsedagskalas och en vanlig fest. Enligt planerna ska jag hinna med 3 av de ovanstående. EPP på fredag också!

Nu är jag fruktansvärt trött och skulle behöva kaffe för att orka läsa in min del i redovisningen tills imorgon. Fysgympan 20.15 skippar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback