Höstmusik

Inte så mycket att göra när man är sjuk... det eskalerar, ondsinta basillusker multiplicerar sig i ett rasande tempo. Jag som ville vandra timtals i skogen och lyssna på min höstmusik som är gamla skivor med Jumper, The Cardigans, Kent och Norah Jones. Var är dessa skivor? Jag misstänker att de är i ett samlingsfodral som jag... humm.

Det är förövrigt hösten som jag lyssnar på musik. Alltså inte bara 5-10 favoritlåtar som jag ahr på mp3-spelaren och låter gå runt, utan faktist en 50-60 låtar som jag låter gå på som bakrunds- och hemmamysljud.

Mina hörlurar har förövrigt gått sönder, så nu har jag bara ett par gigantiska mufflurar som täcker hela öronen och halva huvudet. Ser faktist lite kul ut till mitt superkrulliga hår. Inte så praktiskt när man tränar dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback