hösten

Igår under press valde jag hur min framtid till hösten kommer att se ut. Jag ska läsa litteraturvetenskap A och Drama- och teaterpedagogik C på distans i Gävle. Det blir 150% studietakt under det närmaste året med C-uppsats och examensarbete kaka på kaka. Men det ska gå.

Därför känns det extra roligt att vara med på höstinsparken för sista gången och verkligen få leka ny student igen! Får jag inget lärarjobb när jag är färdig pluggar jag väl litteraturvetenskap B och jobbar på mitt extrajobb.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ojoj, du gör det bra vännen! Jag kan inte ses på söndag tyvärr, men någon dag till veckan?

Postat av: Sofia

ååååh, littvet. A. Du ska inte läsa skapande svenska i stället med mig? ;) Borde vi inte kunna tillgodogräkna oss A och börja på minst B. Någon litteraturvetenskap ska väl vår utbildning vara värd?

2009-04-20 @ 10:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback