Schlaaaaaaaaager!

Jag är superpepp!
Alltså inte bara peppisch... utan suuperpepp!

Jag har fixat klart utstyrseln idag också. Min förebild och inspiration är Lasse i After Dark. Och jag kommer likna honom hohm! När jag tänker tillbaka på första delfinalen så vkan jag inte komma på att jag såg någon som var utspökad i publiken... Hoho, fina tider! Jag kasnke blir trendsetter!

Hela dagen har jag gått runt och spridit et stort leende till skolan jag har VFU på och folk pratar mycket mer med en om man är riktigt riktigt glad... men det verkar lite hårt att hålla uppe det lyckorus jag kännt idag en längre tid. Mycket energi går åt.

Svammel svammel, nu ska ja bara vänta på att mina tjejer ska ringa så vi kan surra alla tre i telen om morgondagens planer.

Tjing hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback