Fick inget klistermärke


Jag var jätteduktig hos tandläkaren, men jag fick inget klistermärke. Kanske var det för att jag grät och hyperventilerade? det var lite snålt tyckte jag. Det finns säkert hundratals barn som gråter och inte kan andas i tandläkarstolen, men som ändå får klistermärke.

Idag har jag firat att jag överlevde tandläkarbesöket. Firade med:

Ett träningspass
Två timmars näp
Två liter Fjällfil
En knep-ochknåp-tidning

Just nu är jag bara så lycklig och tacksam över att jag finns, klarar saker jag tror jag inte ska klara av, har en världsunderbar katt som busar i IKEA-påsen och ropar att jag ska vara med. Och det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Vad kul det var att prata! Men tyvärr varade lugnet jag nämnde bara en kort stund. Jag blev arg igen... kram! Och kom ihåg att du inte får berätta åt Sofia det jag berättade åt dig... hahahha!

Postat av: Anonym

Haha, ja jag ska säga det till henne imorgon på hennes födelsedagsfika!

2009-01-27 @ 21:18:29
Postat av: mickis

Åh va skönt att höra att rut leker o mår bättre då :) även att du klara tandläkaren! wiee. duktiga du! miss u

2009-01-28 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback