Jag har återvänt till internet

Japps, igår fixade Björn nätet! Så nu slipper jag ringa runt och fråga folk om öppettider, busstider, meddelanden i dramagruppen eller i skolan.

Men nu när jag har nät, vet jag inte riktigt vad jag ska göra när allt viktigt är kontrollerat. Fasa: - Jag har glömt hur man slösurfar! Haha, patetiska i-landsproblem!

Ringer mammi varje dag och pratar länge. Saknar henne och Dagmar supermycket sedan jag åkte tillbaka till Umeå.

Men men, vad har hänt sedan sist jag skrev?

Det jag kan komma ihåg:

¤ Jag har bitit av en tand
¤ Jag har överskridit min tanläkarskräck och svimmade inte när jag bokade tid på folktandvården, men det snurrade bra i huvudet när jag stod i receptionen.
¤ Jag har haft den bästa hemmatiden i Luleå sedan jag flyttade hit
¤ Jag har pussat ca 25 000 gånger på Rut
¤ Jag har spelat ut mitt första dataspel någonsin
¤ Jag har skrivit min slutuppsats i svenska med det mest otippade ämnet någonsin: En religionspsykologisk analys av Strindbergs novell Utveckling.
¤ Jag har gått på gympa 1 och hållt på dö...
¤ Jobbat 75 timmar hittills i januari

Just nu tänker jag mycket på en flicka som jag tycker speciellt mycket om och vill bara krama om henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback