Rut är inte med mig

Fick inte hem min Rut idag. Hon är kvar på veterinärstationen över natten med dropp och mat. Hon läcker urin och de kunde inte få ur henne ett prov. Ulraljudet visar kristaller eller stenar i blåsan, men de är tydligen svåra att se. De måste bort i alla fall. Händer inget underverk ska hon oppereras imorgon. Även om hon blir opererad måste hon återhämta sig och bli av med infektionen... hur fan ska det gå till när inte antibiotika biter?

Det känns så tomt här. Vill inte tänka på att det här kan bli min verklighet. Jag. Här. Ensam. Utan min älskling.

Kommentarer
Postat av: Frida

KRAM

Postat av: Sofia

puss!

2009-01-20 @ 17:42:57
Postat av: Micke

Kära du jag håller tummarna så dom nästan bryts av!

2009-01-20 @ 17:51:33
URL: http://killerbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback