Veterinärbesök 2 - Rut

Jag har beställt taxi 07.45 till Röbäck. Ska lämna av Rutan där under dagen så ska de ge henne dropp och göra urinprover. Jag ska pressa Inger-Johanne (vet.) att ge förslag till vad som kan vara orsaken till att alla mina katter får denna hemska sjukdom.

Vi vaknar 5 om morgnarna. Rut vill leka eftersom hon inte vet vad oron i kroppen kommer av. Jag leker med henne, för att hon inte ska springa på lådan. Jag går runt och är supertrött. Rut slumrar en stund. Jag får andas lite. Går och lägger mig kl 10.


Idag ska jag alltså börja på en ny kurs också. Skola alla dagar och  VFU på gång. Uppsatsen ska ju rättas till och lämnas in. Jag känner att jag borde börja göra något grundläggande först. Jag prioriterar tydligen skolan före till exempel att äta, duscha eller sova. Allt flyter bara samman när man är ledsen och orolig. Jag har visst inte heller snusat när jag tänker efter. Det är ju bara bra, men resten är riktigt dåligt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback