Jag har länge misstänkt det

Men igår insåg jag att jag är sämst på att bli raggad på. Jag var i UB när det kom fram en kille och frågade mig om han fick ta datorn bredvid min. Javisst, det var ju ingen som använde den. Så fort han satt sig började han fråga massa saker. Jag svarade en stund tills jag upptäckte att han inte alls behövde datorn, utan använt det som ett svepskäl att sätta sig bredvid mig. Då blev jag tyst (!) och generad och fortsatte med mitt skolarbete. Två minuter efter jag slutat prata med honom, reser han sig upp och går utan att ens rört vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Oppi

Ank...haha what to say?!

2009-03-03 @ 11:54:43
Postat av: Micke

Tyst? Du? Kom igen nu! ;)

Postat av: Frida

Skratt! Söt du är. Ärligt hade nog samma sak skett om det var jag.. jag förstår mig inte på sånt där.

2009-03-03 @ 13:51:00
URL: http://minellen.blogg.se/
Postat av: Sofia

men varfööööör tystnad? var han inget att ha? :D

2009-03-03 @ 15:02:41
Postat av: Annika

Haha, jag är inte van att det händer sådär bara... blev så paff!

2009-03-03 @ 22:33:47
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback