Trötterier

Jag är så trött! Hopas verkligen uppiggnings-rensningskuren jag dricker hjälper mot denna förlamande trötthet. Sitter i röda rummet nu och har skrivit 1,5 sidor till ett arbete som ska in nästa vecka. Jag har en ridå av trötthet som åkt ned över halva ögonen och tynger mitt huvud. Vill iväg och träna så jag kan piggna till lite. Inte ens halvtimmespromenaden till skolan i solen har hjälpt!

Vad ska jag göra? Jag sover bra, tränar, dricker vatten och en reningskur varje dag och äter bra. Jag vill vara pigg och orka med massa roliga saker. Har massor av idéer som jag står i farstun att genomföra och pyssel att pyssla, böcker att läsa och vänner att träffa. Nu är det molnigt i huvudet fast fåglarna sjunger och solen sprider glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback