ESC delfinalen igår

Jag sitter och njuter av en kopp kaffe, lite äpple och ett par korvsmörgåsar och läser om ESC:n igår. När jag kom hem från Ida var jag lite chockad. Alla bidrag som jag gillade gick vidare ju!

Dessa är vidare(ordningen är efter hur bra jag gillar låten):

Finland -Lose control
Turkiet -  Dum tek tek
Bosnien - Bistra voda
Armenien -Jan Jan
Rumänien - The Balkan Girls
Sverige - La voix
Portugal - Todas As Ruas Do Amor
Malta - What If We
Island - Is It True?
Israel - There Must Be Another Way

Den enda ändringen jag skulle vilja göra är att byta ut Israel mot Vitryssland.


Kommentarer
Postat av: schlagerfeber.blogg.se

Finland, Turkiet och Sverige var mina favoriter! Överlycklig när de gick vidare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback